Електронска регистрација оснивања једночланог друштва са ограниченом одговорношћу – НОВО –

Аутор чланка
После увођења електронске регистрације предузетника почетком године, Агенција за привредне регистре (АПР) увела је нову услугу за привредна друштва – електронско оснивање једночланог друштва са ограниченом одговорношћу (ДОО).

 

У Закону о привредним друштвима („Сл. гласник РС”, бр. 36/2011, 99/2011, 83/2014 – други закон, 5/2015 и 44/2018) последњом изменом је члан 11, који регулише оснивачки акт и статут, усклађен са прописима који уређују електронски потпис и електронски документ, у циљу увођења електронског поступка регистрације.

Ова процедура у потпуности се спроводи интернетом, а осим што искључује долазак пред шалтер или слање докумената поштом, еРегистрација је и јефтинија од регистрације подношењем документације „у папиру”. Наиме, грађани ову нову електронску услугу треба да плате искључиво платном картицом, а накнада је за 1.400 динара нижа од оне која се плаћа за „папирну” регистрацију.

КРЕИРАЊЕ КОРИСНИЧКОГ НАЛОГА И ПОДНОШЕЊЕ ПРИЈАВЕ

Будући привредник прво треба да приступи Систему за централизовано пријављивање корисника Агенције за привредне регистре, где треба да креира свој кориснички налог или да унесе своју електронску пошту и лозинку уколико је већ регистрован као корисник система.

За еРегистрацију оснивања једночланих ДОО потребно је да подносилац пријаве поседује следеће:

  1. Квалификовани електронски сертификат (електронски потпис) издат од сертификационог тела у Републици Србији.

Е-пријава мора да буде потписана квалификованим електронским потписом, којим се такође потписују и сва документа која се прилажу уз пријаву. Сва приложена документа морају бити креирана у форми е-документа потписаног е-потписом члана друштва или у облику дигитализованог акта чија је истоветност оригиналу потврђена квалификованим е-печатом или квалификованим е-потписом јавног бележника, у складу са прописима који уређују електронски потпис и електронски документ.

  1. Инсталиран читач електронских картица.

Неопходан услов је инсталиран „драјвер” за читач смарт-картица или USB token, као и  NexU-APR апликација за електронско потписивање.

  1. Visa, MasterCard или Dina платне картице за плаћање накнада.

Плаћање накнаде могуће је извршити Visa, MasterCard или Dina платном картицом.

Е-пријава за оснивање подноси се тек када се попуне (више…)






ПОШТОВАНИ КОРИСНИЧЕ,

ДА БИСТЕ МОГЛИ ДА ВИДИТЕ ИНТЕГРАЛНЕ ВЕРЗИЈЕ ТЕКСТОВА НАШЕГ ИНТЕРНЕТ ИЗДАЊА ПОТРЕБНО ЈЕ ДА БУДЕТЕ РЕГИСТРОВАНИ КОРИСНИК НАШЕГ ПОРТАЛА И ДА СЕ НА ЊЕМУ ПРИЈАВИТЕ. ПОГЛЕДАЈТЕ КОЈЕ СУ СВЕПРЕДНОСТИ РЕГИСТРАЦИЈЕ И ПРЕТПЛАТЕ.

ЗА ПИТАЊА ПРЕТПЛАТЕ ПОГЛЕДАЈТЕ СТРАНИЦУ ПРЕТПЛАТА.



Улогујте се

 Запамти ме