Менаџмент и маркетинг у адвокатури

Аутор чланка
У свим организацијама, па и адвокатским канцеларијама различите величине и капацитета, потребно је планирати, организовати, водити и усмеравати рад запослених ка остваривању постављених циљева. За разлику од других видова пословања, адвокате, међутим, треба да препоручује само знање које су показали, успех који су остварили и углед и поверење које су стекли својим радом и понашањем, те у том смислу они не смеју да нуде своје услуге, нити да стичу клијенте на нечастан или недопуштен начин       Савремена адвокатура установљена је у Србији Законом о јавним правозаступницима, донетим на предлог владе Илије Гарашанина, 28. фебруара 1862. године. Доношењем тог закона, правна помоћ поверена је само школованим правницима које у ово звање упише Министарство правде. Прво удружење су јавни правозаступници основали 1886. године, а савремени коморски систем уведен је у Србији Законом о адвокатури 1929. године, када је и основана Адвокатска комора Београда. Развитком друштва, развија се и право, а с њим и адвокатска професија.   Пратеће службе привредних субјеката, каква је савремена адвокатура, без које нема ваљане пословне одлуке, неминовно прате трендове у којима се налазе њихови властодавци, а то су ширење тржишта робе и услуга, финансијских средстава, проток људи и идеја. Самим тим, и адвокати као правни консултанти морају бити интегрисани у те токове. Тренд глобализације адвокатских канцеларија доприноси фузији упоредних прописа и праксе, а производ сарадње више канцеларија у правним проблемима који имају додира с више легислатива јесте квалитетан правни савет, који је основ за брзе и важне пословне одлуке. Глобализација, с једне стране, снижава цене адвокатских услуга, јер их пружају локалне канцеларије, а с друге стране, ствара мрежу сарадничких канцеларија широм света што обезбеђује већи број клијената, али и ствара праксу која би могла да буде претеча међународних мултилатералних уговора у области адвокатуре. Тај нови тренд није заобишао ни адвокатске канцеларије на српском тржишту, па данас






ПОШТОВАНИ КОРИСНИЧЕ, ДА БИСТЕ МОГЛИ ДА ВИДИТЕ ИНТЕГРАЛНЕ ВЕРЗИЈЕ ТЕКСТОВА НАШЕГ ИНТЕРНЕТ ИЗДАЊА ПОТРЕБНО ЈЕ ДА БУДЕТЕ РЕГИСТРОВАНИ КОРИСНИК НАШЕГ ПОРТАЛА И ДА СЕ НА ЊЕМУ ПРИЈАВИТЕ. ПОГЛЕДАЈТЕ КОЈЕ СУ СВЕПРЕДНОСТИ РЕГИСТРАЦИЈЕ И ПРЕТПЛАТЕ. ЗА ПИТАЊА ПРЕТПЛАТЕ ПОГЛЕДАЈТЕ СТРАНИЦУ ПРЕТПЛАТА.

Existing Users Log In